Thursday 17 March 2016

NO MORE BLADES/BYE2 BLADES

🙈NO MORE BLADES 🙈
APA ITU WAXING?
Waxing adalah proses mencabut bulu dari tubuh badan. Tak semua orang gemar melakukan waxing terapi mereka memilih untuk mencukur menggunakan pisau cukur.
Kebaikan waxing yang kita tak tahu:
🙈jika anda mencukur, pastinya kulit akan rasa panas dan pedih, tapi tidak dengan waxing.
🙈menijmatkan masa dimana dengan waxing, anda tidak perlu mencukur setiap hari. Dengan waxing, anda hanya perlu melakukannya sebulan sekali.
🙈membuang bulu lama dan menghasilkan bulu baru di mana proses waxing menarik bulu keluar dari akar berbanding dengan mencukur di mana mencukur hanya membersihkan permukaan atas bulu sahaja dan tidak sepenuhnya menarik keluar bulu dari akarnya.
🙈bulu baru yang tumbuh lebih halus berbanding jika dengan mencukur. Selain itu, sel kulit kita juga tidak akan rosak.
🙈dengan waxing juga akan mengurangkan masalah bau badan. Anda guna minyak wangi bergelen-gelen serta deodarant tapi masih berbau. Kenapa? Sebab bulu lama menghasilkan bau tapi dengan waxing tiada lagi bau badan.
Kenapa perlu bersusah payah setiap hari nak kena bercukur?
Kenapa perlu merosakkan kulit malahan selepas bercukur anda akan rasa gatal?
Tahukah anda dengan waxing juga, anda tidak akan rasa gatal setiap kali bulu baru hendak tumbuh?
Bukan itu sahaja, dengan Natural Organic Hair Removal Wax menghasilkan bulu baru anda selepas proses waxing dalam masa 6 minggu (1 bulan 2 minggu) dan bukannya 4 minggu (1 bulan).
Malahan, kandungan waxnya yang mengandungi madu dan Collagen pastinya menjaga kulit anda luar dan dalam. Selepas proses waxing dengan Natural Organic Hair Removal Wax anda akan dapat merasakan kulit anda SANGAT LEMBUT dan selembut kulit bayi.
Saya dah cuba rawatan waxing dengan Natural Organic Hair Removal Wax. Memang sangat berpuas hati serta tidak menyakitkan.
Anda bile lagi?
Sampai bile nak bawa pisau cukur ke sana sini terutamanya ketika bulan madu?
Saya datang ke tempat anda untuk rawatan waxing. Contact saya untuk temujanji. Insya Allah anda akan berpuas hati.
Contact: 0196358576-PN ROSE.

No comments:

Post a Comment